innity

pages

Monday, July 3, 2017

"SYAITAN BISU" 1MDB: "Lebai Dungu" TERUS DOKONG MO1


MEDIA DI SELURUH DUNIA MELAPORKAN SKANDAL TERBESAR #1MDB -
MEDIA resmi murahan UMNO/BN pula 'melaporkan' campurtangan asing DOJ. Hanya yang 'dungu' sahaja akan terus bersama mendokong #MO1
The whole world is talking about 1MDB.
10. The British Broadcasting Channel (UK) reported:
http://www.bbc.co.uk/news/business-40292733
12. The Business Insider (Australia) reported:
http://www.businessinsider.com/us-government-sues-to-obtain…
13. The Independent (UK, Singaporean correspondents) reported:
http://www.theindependent.sg/us2-2-billion-deal-linked-by-…/
16. The Asian Correspondent (Asia) reported:
https://asiancorrespondent.com/…/malaysia-us-acts-seize-pi…/
25. Sydney Morning Herald (Australia) reported:
http://www.smh.com.au/…/dicaprio-parts-with-oscar-gift-as-m…
27. South China Morning Post (China) reported:
http://www.scmp.com/…/malaysias-first-lady-allegedly-receiv…
28. The Straits Times (Singapore) reported: Malaysian PM Najib's wife linked to S$41.5m worth of jewellery bought with 1MDB funds
http://www.straitstimes.com/…/malaysias-first-lady-linked-t…

7 comments:

  1. Depa ni tak ada kemaluan agaknye..

    ReplyDelete
  2. Nasib baik aku tak dungu, memang amat sahih Najib mencuri dan Apandi Ali pula jadi musang berjanggut. Memalukan negara saja mereka berdua itu termasuklah juga lobai-lobai PAS yang berotak udang.

    ReplyDelete
  3. Leshoto Times.. Panama.... Gambia Times.. kongostan times nape tak ade.. kikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lawak pon bro.kalau rasa nak jd badut bole masuk sarkas.kat panama ada n kat gambia pon ada kosong.try la.

      Delete
  4. Semua tu Mufti cari makan.

    ReplyDelete
  5. Media barat pro lsrail saja nak burukkan negara pimpinan lslam.. Buat fitnah, reka macam2.. Hanya yg dungu dan bangang n tak nak berfikir atau mmng tak de otak je yg terpengaruh dgn agenda lsrail yg dibnatu kuncu2 dalam negara..

    ReplyDelete
  6. Insyallah diberi petujuk dan jalan bongkar salah laku najibrazak rosmahmansor dan semua balaci umno bn...amin ya allah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com